Η «Aloe Vera - Hellas Ltd» αποστέλλει παραγγελίες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός 4 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία πραγματοποίησής τους, εφόσον τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα. Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης. Διεκπεραίωση, αποστολή και παράδοση παραγγελιών δεν πραγματοποιούνται τα Σαββατοκύριακα ή τις επίσημες αργίες.

Ως επίσημες αργίες για την «Aloe Vera - Hellas Ltd» ορίζονται οι: 28η Οκτωβρίου, 11η Νοεμβρίου, 24η, 25η, 26η, 31η Δεκεμβρίου, 1η και 2η Ιανουαρίου, 6η Ιανουαρίου, 25η Μαρτίου, το Ορθόδοξο Πάσχα (Μεγάλη Παρασκευή έως και Δευτέρα του Πάσχα), 1η Μαΐου, 15η Αυγούστου.

Οι χρόνοι παράδοσης που ισχύουν για τις παραγγελίες σας είναι οι παρακάτω:

- Εντός Ελλάδας: 1-4 εργάσιμες

- Δυσπρόσιτες περιοχές εντός Ελλάδος: 2-5 εργάσιμες

- Ευρώπη και Κύπρος: 3-6 εργάσιμες

- Λοιπές Χώρες όπως Η.Π.Α., Αυστραλία, Καναδάς: 6-15 εργάσιμες

Σε περίπτωση ανωτέρας βίας (απεργίες, κακές καιρικές συνθήκες κτλ.) ενδέχεται να υπάρχει καθυστέρηση παράδοσης της παραγγελίας σας. Η διαδικασία που ακολουθείται είναι να ενημερωθείτε από εμάς και να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε ακόμη την ολοκλήρωση της συγκεκριμένης παραγγελίας.

Δεν πραγματοποιούνται παραδόσεις σε ταχυδρομικές θυρίδες.

Οι αποστολές των παραγγελιών πραγματοποιούνται από την εταιρία ταχυμεταφορών SPEEDEX.

Αν απουσιάζετε την ώρα της παράδοσης, ο διανομέας θα αφήσει σημείωμα με τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρίας, ώστε να κανονίσετε να περάσει ξανά σε ώρα και ημέρα που θα σας εξυπηρετεί καλύτερα. (Ισχύει μόνο για παραδόσεις εντός Ελλάδας).

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε τη διεύθυνση παράδοσης της παραγγελίας σας θα πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 24 ωρών στο info@aloevera-hellas.gr αναφέροντάς μας τον κωδικό της παραγγελίας σας. Το ίδιο ισχύει και σε περίπτωση που επιθυμείτε την ακύρωσή της. Αν επικοινωνήσετε μαζί μας αφού η παραγγελία έχει φύγει από τα γραφεία μας, τότε δεν μπορείτε να την ακυρώσετε. Μπορείτε να ακολουθήσετε τη διαδικασία που θα δείτε στην ενότητα ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ.

Αν η παραγγελία αφορά στο εξωτερικό και δεν έχει παραδοθεί μέσα στα αναμενόμενα χρονικά πλαίσια, τότε επικοινωνείτε με το διεθνές ταχυδρομείο αναφέροντας τον tracking number (αριθμός παρακολούθησης της παραγγελίας) και ενημερώνεστε από τους αρμόδιους για τους λόγους καθυστέρησής της.