Επιστροφές προϊόντων μπορούν να πραγματοποιηθούν εντός 15 ημερών από την παραλαβή τους εφόσον ο αγοραστής δεν είναι ικανοποιημένος από την αγορά του ή τα προϊόντα, όπως του παραδόθηκαν ή δεν είναι σε καλή κατάσταση. Η διαδικασία της επιστροφής γίνεται εφόσον:
Το προϊόν είναι στην αρχική κατάσταση την οποία το έχετε παραλάβει. Αν διαπιστωθεί οποιαδήποτε φθορά ή αλλοίωση στο προϊόν και στην συσκευασία του, τότε δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής.
Οι επιστροφές πραγματοποιούνται μέσω της μεταφορικής εταιρείας SPEEDEX και ΤΑΧΥΔΕΜΑ και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την «Aloe Vera – Hellas Ltd».
Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς, βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής, έτσι ώστε να αποφευχθεί τυχόν φθορά κατά τη μεταφορά και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.
Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε το προϊόν σας, η διαδικασία που ακολουθείτε είναι η εξής: σας επιστρέφεται το ποσό στο λογαριασμό ή στην πιστωτική σας κάρτα (ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής σας) και μετά την επιστροφή του, πραγματοποιείτε εκ νέου αγορά από το site μας.
Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν φθαρμένο ή κατεστραμμένο, επικοινωνείτε άμεσα μαζί μας στο 2810-381818, από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-16:00. Εάν η ευθύνη δεν είναι δική μας, τότε μέσα στις επόμενες 8 ώρες επικοινωνείτε με την εταιρεία courier, ώστε να αναλάβουν την ευθύνη.
Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρία «Aloe Vera – Hellas Ltd», δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή φθοράς του αντικειμένου, κατά τη μεταφορά της επιστροφής.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά τη στιγμή της παράδοσης σε τι κατάσταση βρίσκεται το προϊόν, αλλά και η συσκευασία του, ώστε, αν υπάρχει το οποιοδήποτε ελάττωμα ή φθορά, να γίνει έγκαιρα αντιληπτό.
Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας πριν την επιστροφή κάποιου προϊόντος στο 2810-381818, από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-16:00 ή στείλτε μας e-mail στο info@aloevera-hellas.gr όπου να αναφέρετε τους λόγους επιστροφής και τον κωδικό της παραγγελίας σας.
Μόλις παραλάβουμε το προϊόν επιστροφής, θα ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής της αξίας του. Αυτή είναι ανάλογη με τον τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει. Έτσι, το ποσό θα σας επιστραφεί είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας, είτε με κατάθεση του ποσού εντός 15-30 εργάσιμων ημερών στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, σε περίπτωση αντικαταβολής (ισχύει μόνο εντός Ελλάδας).